DIRECTIE BLOG: ‘’Enorm trots op de betrokkenheid van onze supporters en sponsoren.’’

RKC Waalwijk start met een nieuwe serie waarbij er iedere twee weken een blog wordt geschreven vanuit een directielid. De eerste blog komt op naam van onze commercieel directeur: Willem van der Linden.  

Willem van der Linden, commercieel directeur

Laat ik aanvangen met iedereen een hart onder de riem te steken. Het zijn vreemde tijden, waar we samen zo goed mogelijk doorheen moeten zien te komen. Iedereen wil ik alle gezondheid van de wereld toewensen, laten we samen hopen op verbetering. Kijkend naar onze achterban maakt het mij zeer trots om te zien hoe enorm trouw onze partners en supporters, ook in deze tijd(en), zijn. Met vertrouwen kijk ik daarom naar de toekomst.

De betrokkenheid van onze partners is van enorm belang voor de continuïteit van de club. Maar ook de verbondenheid tussen de partners van RKC Waalwijk is van groot belang om de onderlinge business te blijven realiseren met elkaar. Samen met hen zijn we tot mooie dingen in staat en kunnen we gave projecten realiseren. De bijna 300 partners die RKC trouw zijn gebleven in de afgelopen zomer onderstreept nog maar eens hoe krachtig het RKC-netwerk is. Naast de verlengingen heeft de club met TOTO ook een nieuwe strategische partner mogen verwelkomen. De Geelblauwen en de oer-Hollandse aanbieder van sportweddenschappen gaan een samenwerking aan, waarbij TOTO dit seizoen te bewonderen is als mouwsponsor op het wedstrijdshirt. Daarnaast is ook het contract met kledingpartner Stanno verlengd. De samenwerking bevalt beide partijen dermate goed dat er een verlenging van het contract is overeengekomen tot medio 2024. Fantastisch nieuws! Samen met Stanno zullen wij ook de komende jaren weer unieke tenues ontwikkelen.

Voor ons is het van enorm belang dat we goed in contact blijven met al onze partners. We moeten vol moed blijven en nadenken over wat wel kan in plaats van wat er allemaal niet kan op dit moment. Hiervoor zullen we creatief zijn, moeten we zien toe te werken naar oplossingen en vooral niet de nadruk leggen op beperkingen. De verbinding in De Langstraat houden is namelijk van groot belang voor de partners en club. RKC Waalwijk is vorige week bij al haar partners en businessclubleden langs geweest met een Matchday Bag voor bij de thuis-wedstrijd tegen Feyenoord. Onze medewerkers brachten een tas vol lekkernijen die goed gevuld was door een aantal van onze  partners Van Krieken Koffie, Cookaholics, Bavaria, Drukkerij Waalwijk en Bakkerij Van Beijnen. 

Op de lange zijde zijn schitterende doeken gerealiseerd in samenwerking met Vermeulen Reclame. In de wedstrijd tegen Feyenoord van zondag jongstleden waren deze voor de eerste maal te bewonderen. De namen van al onze partners en seizoenkaarthouders zijn te bewonderen op de doeken. Dit om onze blijk van waardering te tonen richting alle betrokken personen en bedrijven verbonden aan RKC Waalwijk. Symbolisch zijn zij nu toch nog bij de thuiswedstrijden. De namen worden begeleid door de treffende slogan: Wij Vormen Tezamen.

Een project welke ook niet mag ontbreken in deze blog is de nieuwe website. In de voorbereiding op het nieuwe seizoen hebben we in samenwerking met MaxServ een nieuwe website gerealiseerd voor zowel RKC Waalwijk, als voor onze maatschappelijke tak; Stichting Samen RKC. Neem gerust eens een kijkje op www.rkcwaalwijk.nl of www.samenrkc.nl

Misschien heeft u ze al gezien, maar het Mandemakers Stadion heeft er twee aanwinsten bij. Ik doel dan uiteraard op de twee nieuwe dug-outs die door onze hoofdsponsor Willy Naessens zijn gerealiseerd. Het eindresultaat mag er wezen. Hopelijk zijn ze snel weer maximaal in gebruik. 

Het doet me goed dat ik in deze tijd deze (positieve) berichten met jullie kan delen. De huidige periode is uitdagend, en alleen samen komen we hierdoorheen. Pas goed op jezelf en elkaar, en hopelijk tot snel! 

Groet, Willem